ČEŠNJEV NARAVOSLOVNI DAN

Češnje smo risali, okušali v pecivu, o njih razmišljali po angleško in matematično, in seveda – NAJPOMEMBNEJE – sadili. Hvala KS! Spodaj pa si lahko preberete nekaj vtisov: 

Luka, 4. r.: Vsi smo delali. Jaz sem nosil češnjo. Punce so plesale.

Šestošolci:

Solej: Dogodek mi je bil všeč. Tudi pri nas doma smo posadili drevo. Ker drevesa podirajo in uničujejo, je prav, da pripomoremo k razširjanju gozdov in posadimo drevesa.

Sebastjan: Všeč mi je bilo, da smo določili češnjev cvet, zanimivo pa to, da češnjevo drevo na začetku nima vej.

Maks: Zanimivo mi je bilo, da je gospod odrezal vrh, da bo češnja nižja.

Vanesa: Všeč mi je bilo, ko smo ustvarjali, saj imamo to vsi radi.

Tia: Zapomnila pa sem si, da ima češnjev cvet pet venčnih listov.

Taja: Najbolj sem si zapomnila, da lahko ima češnjev cvet  več kot 30 prašnikov.

Mark: Izdelovali smo češnjev cvet iz papirja.

Sany: Zanimiv mi je bil postopek sajenja češenj. Bilo je novo zame.

Blaž: Meni je bilo najbolj všeč, ko je hišnik posadil češnjo in je nam ni bilo treba.

Julija: Zdi se mi lepo, da je KS podarila drevesa, saj bo to zelo lep spomin.

Anja: Svojim otrokom bomo lahko pripovedovali, katero drevo smo posadili.

Sedmošolci:

Anže: Narisal sem  risbico in jo pobarval s kredo. Všeč mi je bilo to, da nismo imeli slovenščine in angleščine.

Neja: Nekateri smo imeli angleško delavnico. Kako se sadi češnja, pa smo samo gledali. Tudi jaz bi rada sadila češnjo.

Lenart: Na angleški delavnici smo iskali angleške besede za dele drevesa, sadna drevesa in orodje za delo v sadovnjaku.

Anja: Bilo mi je všeč, da je vsak razred posadil svojo češnjo.

Osmošolci:

Zala: Naša skupina je pekle češnjeve mafine. Bilo je zabavno.

Karin: Jaz sem kar precej časa pomivala posodo.

Alex: Naravoslovni dan si bom zapomnil po tem, da sem jedel mafine.

Vid: Delali smo plakate o češnjah.

Izidor: Večinoma smo poslušali muziko in reševali matematične uganke, Lahko bi bilo še več dni, podobnih temu.

Žiga: Najboljši del pa je bilo kosilo, saj smo vsi dobili mafine, ki so jih spekli sošolci.

Devetošolci:

Jan: Mikroskopiranje – zanimivo, delali smo z veseljem; sajenje – lahko bi nam pustili, da bi izkopali luknjo (bilo bi zanimivo in zagotovo smešno). Lepo se mi zdi, da drevesa tudi sadimo in jih ne le podiramo.

Timeja: Ta dan mi je bil všeč, lahko pa bi češnje tudi sadili.

Neža, Rok, Julija; : Lahko bi nam pustili, da bi mi kopali luknjo.

Mateja: Hvala KS za češnjo.

Leila: Od KS se mi zdi zelo lepo za to idejo.